Στο παραμύθι του Αισώπου αναφέρεται ότι ένας σκύλος συνάντησε στον δρόμο ένα τράγο.
Βλέπει ο σκύλος να κρέμεται ένας…. «καλός μεζές» κάτω από την κοιλιά του τράγου ανάμεσα στα πίσω πόδια του ( τα χρειασίδια του, όπως λένε στις περισσότερες περιοχές της Κρήτης ).
Ο σκύλος που είναι πονηρός, σκέτο σαΐνι, βλέπει και ξαναβλέπει τον… μεζέ, εκτιμά ότι σε λίγο θα του πέσει και παίρνει στο κατόπι τον τράγο, περιμένοντας το πέσιμο, για να φάει τον… μεζέ!
Δρόμο παίρνουν δρόμο αφήνουν, μπροστά ο τράγος πίσω ο σκύλος, άντε να πέσει ο… μεζές, τελικά ο… μεζές δεν έπεσε και ο σκύλος ψόφησε ξενηστικωμένος.
Τι σχέση τώρα μπορεί να έχουν ο τράγος , ο σκύλος, ο Αίσωπος, το ΠΑΣΟΚ, με την σημερινή πραγματικότητα….
Στις μέρες μας , πολιτικοί αναλυτές, κόμματα, παρασκήνια, ιντριγκαδόροι, γκαλοπολόγοι και διάφοροι ονοματιζόμενοι αλλά και ακατονόμαστοι, έχουν επιλέξει σαν «ιερό σφάγιο» της πολιτικής το ΠΑΣΟΚ, επιχειρώντας μετά μανίας να το διαλύσουν, να το λεηλατήσουν, μετερχόμενοι κάθε είδους μέσο, από τις στημένες δημοσκοπήσεις, τις χυδαίες επιθέσεις, αλλά ακόμη και την εσωτερική υπονόμευση.
Το γιατί; Διότι το ΠΑΣΟΚ, ο χώρος που εκφράζει και εν δυνάμει μπορεί να εκφράσει, αποτελούσε πάντοτε τον κορμό αναφοράς, της σωστής λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος στην Ελλάδα και ισχυρό βραχίονα υπεράσπισης των πραγματικών συμφερόντων της χώρας και του λαού.
Πολλοί είναι εκείνοι που παρακολουθούν το «ιερό σφάγιο» ΠΑΣΟΚ, όπως το σκυλί που παρακολουθούσε το τράγο, του μύθου του Αισώπου και καλά θα κάνουν να αλλάξουν μυαλά και τακτική, για να μην έχουν την τύχη του σκύλου, που περίμενε περίμενε και τελικά ψόφησε!!
Κάποιοι επίσης, αντιμετωπίζουν το ΠΑΣΟΚ «μετά βδελυγμίας», παριστάνοντας τις.. «παρθενώπες», όμως πρέπει να θυμηθούν, ότι εκτός από τις «παρθενώπες», υπάρχουν και «αι μωραί παρθένοι» της αντίστοιχης παραβολής.
Θα κλείσω με μια κρητική μαντινάδα, που άρεσε πολύ στον Ελευθέριο Βενιζέλο και την επαναλάμβανε…
«τον τράγο τον αδυνατό, δεν τόνε στένει η μάντρα,
o άντρας κάνει τη γενιά… και όχι η γενιά τον άντρα».
Αλεξάνδρα Σουλαδάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.