Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Aπάντηση από το Γ. Φθενάκη


Ως Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Βραχασίου θεωρω ότι  οφείλω εγω  να ενημερώνω τους συμπολίτες μου για όλες τις εξελίξεις σε μια σειρά ζητημάτων και κυρίως όταν τα νέα είναι θετικά όπως συνέβη με το λιμενοβραχίονα Σισίου αφου σε εμένα κοινοποιούνται όλα τα έγγραφα .

Σε πρόσφατες αναρτήσεις μου, υπάρχουν αναλυτικά τα έργα που εκτελέστηκαν, εκτελούνται ή δρομολογούνται για δημοπράτηση.  Εξάλλου, έχω δεσμευτεί απέναντι στους δημότες ότι θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση για τα όσα συμβαίνουν στο τόπο μας, ώστε να μπορούν να διαμορφώσουν άποψη και πιο πολυ σε όσους δε ζουν εδώ και νομίζουν ότι η περιοχη """βυθίζεται"" .


Μάλιστα, κάνω ιδιαίτερη αναφορά και στους πολύτιμους συνεργάτες μου, οι οποίοι δουλεύουν για το κοινό καλό και όχι … «εργολαβικά» για να κάνουν το άσπρο …μαύρο, όπως συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις από τα γνωστά άτομα της αντιπολίτευσης που σπεύδουν να κάνουν …ανούσια αντιπολίτευση, μόνο και μόνο για τα …μάτια του κόσμου.
Δεν ενεργώ μόνος μου κ. Ροβίθη.  Η εργασία είναι συλλογική.  Τόσο ο Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης μας όσο και η Τοπική Σύμβουλος βοηθούν σημαντικά στην υλοποίηση μιας σειράς παρεμβάσεων και φυσικά και όλοι οι φορείς της περιοχής .

Τώρα οι εκλεγμένοι της αντιπολίτευσης ασχολούνται μόνο με τις καταγγελίες στις υπηρεσίες και στον εισαγγελέα !  Μεχρι εκει  φτάνει η δυναμικότητα τους .

Οπότε, δεν καταλαβαίνω το ύφος της τοποθέτησης σας σε σχέση με τις λέξεις «κλειδιά» που χρησιμοποιώ (όπως : συμμετείχα, ενημερώσω, κ.α.) για να περιγράψω τα όσα γίνονται στην περιοχή μας.

Όσοι είναι δίπλα μου στις προσπάθειες μου, θα παραμείνουν και αύριο δίπλα μου, καθώς πέρα από τη συνεργασία και τη φιλία που έχομε αναπτύξει, το συμφέρον του τόπου αποτελεί κοινός στόχος.  Γι’ αυτό δεν έχω καμία αμφιβολία, οπότε οι … συμβουλές αλλού.

Το αν τώρα σας ενοχλεί η προβολή του έργου και του προσώπου μου, ως Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας και όχι ως Γιώργος, αυτό αφορά εσάς και όχι εμένα.

Τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω το άγχος σας για τα δελτία τύπου της Τοπικής Κοινότητας Βραχασίου.  Τόσο πολύ  ενοχλούν;
Όσο ζούμε, μαθαίνουμε.  Αυτό έχω να πω.
Σημασία έχουν οι αλήθειες.  Δυστυχώς, αυτές ενοχλούν ορισμένους.

Φθενακης Γιωργος

1 σχόλιο:

  1. Ενώ η Περιφερεια ακύρωσε και αυτη τη προσφυγή του Μαμαλουκου κατα του τοπικου συμβουλίου , το κοινό Βραχασιου "" σύνηθες πρακτικές" προσπαθεί ξανα να παραπληροφορει
    μέσω του ιστολογιου το κόσμο και γενικά όσους απέμειναν να το διαβάζουν αφου η αναξιοπιστία του έχει πιάσει κορυφή .
    Τι να πει κανείς ;
    Πριν μερικούς μήνες γινόμαστε δεκτές φωτογραφιών απο αλλαγές λαμπτήρων που μας τα εμφανιζε μεγαλοεργα και τώρα ξαφνικά ενώ τρέχουν πραγματικά έργα όπως το γήπεδο που έχει αρχίσει η μελέτη του Βιολογικου η διάθεση 500.000 € απο τη Περιφερεια για το Λιμανι τα πλακόστρωτα στο Βραχασι και αλλα πολλα για να μη σας κουραζω , το """ κοινό""" ασχολείται να ψάχνει αποφάσεις δήθεν κατα της κοινοτητας αντι να προβάλλει όλα αυτά που έχουν σημασία ,την στιγμή που αλλα μεγάλα μέσα ενημερώσεις ηλεκτρονικά και έντυπα ασχολούνται με τη περιοχη μας
    Τέλος καταλαβαίνω ότι η απομόνωση απο την τοπικη κοινωνία τους έχει στοιχίσει , αλλα δε θα επιτρέψουμε άλλο διασυρμό της περιοχής μας απο όλους που έχουν υπονομεύσει και συνεχίζουν να υπονομεύουν την περιοχη μας .
    Αυτα αλλού !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.