Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Βραχασίου Γ. Φθενάκης απαντά στον αντιδήμαρχο κ. Κοκκίνη

του Γιώργου Φθενάκη

Τα τελευταία χρόνια έχω δει πολλά, έχω ακούσει πολλά και έχω γράψει πολλά για τα όσα …στραβά συμβαίνουν, τα οποία κάποιοι τα βαφτίζουν ως γκρίνια και αδυναμία.
Ακόμα και όταν κρατάω χαμηλούς τους τόνους, τη περίοδο …χάριτος που επέλεξα να δώσω στη νέα δημοτική αρχή, στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας, η στάση μου παρερμηνεύτηκε και βαφτίστηκε πάλι ως αδυναμία και ανυπαρξία από τη πλευρά μου.

Όμως, δεν περίμενα ποτέ να μου κάνει μάθημα καθηκόντων και συμπεριφοράς ο αντιδήμαρχος κ. Κοκκίνης που ασχολείται για πρώτη φορά με τα κοινά και που ήταν απών τα προηγούμενα χρόνια σε διαμαρτυρίες, διεκδικήσεις και άλλα γεγονότα στη περιοχή μας.
Χρειάστηκε να δημοσιεύσει μια ολόκληρη σελίδα εφημερίδας για να μας πείσει ότι ο ίδιος κάνει …σπουδαίο έργο αφού τρέχει για… όλους και για όλα, ενώ ο Πρόεδρος της δημοτικής ενότητας, δηλαδή εγώ, κάθομαι στον καναπέ και βγαίνω από το σπίτι μου, όταν έρχεται η Τηλεόραση.

Προσπαθεί να μας πείσει ότι εκείνος κάνει έργο, με το να κλαδεύει ευκαλύπτους και εγώ μια τρύπα στο νερό, αφού μέσω του κειμένου του, ο κ. Κοκκίνης με «στολίζει» ανίκανο, άχρηστο και μη συνεργάσιμο.
Προσπαθεί ο αντιδήμαρχος να δημιουργήσει μια πολύ ωραία εικόνα γύρω από το πρόσωπο του, …εξωπραγματική θα έλεγα, με στόχο να πλήξει τη δική μου εικόνα και να μηδενίσει το έργο της προηγούμενης δημοτικής αρχής, ότι δεν διεκδικήσαμε, δεν προσφέραμε στην τοπική κοινωνία και άλλα παραμύθια.
Το ότι οι δημότες του Αγίου Νικολάου ψήφισαν νέα δημοτική αρχή, διότι ήθελαν μια αλλαγή, αυτό δεν σημαίνει ότι η προηγούμενη δημοτική αρχή απέτυχε ή δεν έκανε καλά τη δουλειά της.

Το ίδιο πρόσωπο που μετράει λίγους μήνες στη θέση ευθύνης που του ανέθεσε ο δήμαρχος Αγίου Νικολάου και που δεν έχει προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα,  έρχεται τώρα να μου κάνει  ΜΑΘΗΜΑΤΑ γύρω από την άσκηση των καθηκόντων μου.


Κύριε Κοκκίνη, γνωρίζω πολύ καλά τι προβλέπει ο Καλλικράτης.  Αν οι συμπολίτες μου, είχαν την άποψη που έχετε εσείς (ολίγον με ενδιαφέρει η άποψη σας )δεν θα με ψήφιζαν για άλλη μια φορά.
Το ότι με ΨΗΦΙΣΑΝ οι δημότες της περιοχής μου, αυτό δείχνει ανανέωση της εμπιστοσύνης και στήριξη προς το πρόσωπό μου αλλά και αναγνώριση των προσπαθειών μου στην επίλυση προβλημάτων και στην διεκδίκηση κονδυλίων.
Είναι υποχρέωση μου, να υπερασπιστώ τον θεσμό, με γνώμονα το συμφέρον του τόπου και αυτό κάνω !

Τα καθήκοντά μου, ως Πρόεδρος τα ασκώ αρκετά καλά και όχι από τη ζεστασιά του καναπέ μου, όπως δηλώσατε.
Και κυρίως δεν εμφανίζομαι στη περιοχή μου, όταν έρχεται η Τηλεόραση, όπως διατυμπανίζετε, αφού δεν το έχω ανάγκη.
Άλλοι έχουν καβαλήσει το καλάμι της δημοσιότητας!!!

Θα μπορούσα και εγώ να σας γράψω μια σελίδα εφημερίδας για το τι έκανα τα προηγούμενα χρόνια.  Όμως, δεν θα το κάνω, διότι είναι σα να απολογούμαι σε ένα πρόσωπο που απαξιώνει το ρόλο μου και που έχω την αίσθηση ότι ήρθε από άλλο …πλανήτη.

Επιστρέψω τις …ειρωνείες και τις …κοροϊδίες στη …πηγή τους.

Ένα από τα πολλά θέματα που είμαι υποχρεωμένος να σας θυμίσω αφορά τον σχεδιασμό λειτουργίας των μηχανημάτων στη περιοχή Βραχασίου.
Από 15 μέρες που ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, με δική σας εντολή παρέμειναν 9 μέρες, δηλαδή τρεις μέρες σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα!!!
Αν δεν το γνωρίζετε, έχουμε 100 χιλιόμετρα οδικού δικτύου, οπότε είναι αδύνατο μέσα σε τρεις μέρες που έμειναν να κάνουν έστω τα βασικά !


Ακόμη, δεν θα …απολογηθώ στον κ. Κοκκίνη διότι ο αντιδήμαρχος δεν επιλύει προβλήματα καθημερινότητας στη περιοχή μας, όπως έχουν επισημανθεί από πλευράς μου, όπως η κακή κατάσταση του δικτύου, η έλλειψη καθαριότητας και άλλα πολλά.
Προφανώς την ανάπτυξη της περιοχής μας  για την επόμενη πενταετία την αντιλαμβάνεται """κουρεύοντας ευκαλύπτους""" !

Ενόψει της τουριστικής σεζόν,  ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, αδιαφορεί για την άθλια εικόνα που παρουσιάζει η τουριστική μας περιοχή.

Η νέα τουριστική σεζόν αρχίζει σε μια εβδομάδα !
Το Πάσχα έρχεται !
Θα έχουμε οδοκαθαριστές;;; Θα μπαλωθούν οι λακκούβες;;
Αυτά μας ενδιαφέρουν κ. Κοκκίνη προς το παρόν ! Λύσεις για τα παραπάνω θα δώσετε;


Κυρίως όμως δεν θα απολογηθώ στον κ. Κοκκίνη, διότι αγνόησε τις αποφάσεις της λαϊκής συνέλευσης Βραχασίου και φορέων, για το ζήτημα του ΚΕΠ στο Σίσι, αφού ψήφισε υπέρ του κλεισίματός του ΚΕΠ!

Μια υπηρεσία για την οποία κάποιοι αγωνίστηκαν στο πρόσφατο παρελθόν για τη στελέχωση της, όπως και για τον εξοπλισμό της.
Σήμερα, η δημοτική αρχή, στο πλαίσιο της ισόρροπης ανάπτυξης, έρχεται και μας καταργεί το ΚΕΠ στο Σίσι, καθώς θα λειτουργεί πλέον στα γραφεία της κοινότητας στο Βραχάσι, από τη μια και μοναδική μας υπάλληλο, η οποία θα τρέχει και δεν θα προλαβαίνει με τόσο όγκο εργασίας.
Αυτός είναι ο σύγχρονος και λειτουργικός τρόπος …εξυπηρέτησης του δημότη!  Καλά μου …ποδαράκια! Υπομονή για …γερά νεύρα!  …Άμεση εξυπηρέτηση του δημότη!!!

Ένα μεγάλο …Μπράβο για την υποστήριξη του κ. Κοκκίνη στην περιοχή μας!!!
Έτσι αντιλαμβάνεται ο κ. Κοκκίνης την ανάπτυξη στη περιοχή μας;;;  Κλείσιμο μιας υπηρεσίας που εξυπηρετεί εκατοντάδες κατοίκους και να μας παίρνουν υπαλλήλους, αφήνοντας μια υπάλληλο!!!  Αυτό λέγεται αποδυνάμωση υπηρεσιών και όχι ενίσχυση υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Δυστυχώς, αυτό αποφάσισε η παράταξη του δημάρχου αλλά και οι δημοτικοί του σύμβουλοι που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν τα συμφέροντα του Βραχασίου.

Ντροπή σε εκείνους που υποστηρίζουν ότι νοιάζονται για τη περιοχή μας.

Δυο γραμματείς και πέντε συμβούλους διαθέτει η νέα δημοτική αρχή στο Δήμαρχο από τους 240  υπαλλήλους και στη κοινότητα Βραχασίου αναλογεί ΕΝΑΣ ! Αυτά διατυμπάνιζε στο δημοτικό συμβούλιο !

Ας το μάθουν οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής .

Όσο για τις χωματερές μάλλον  ξεχνά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος τη χωματερή στη Μίλατο.  Αν και του έστειλα σχετικό έγγραφο, επισημαίνοντας την επικινδυνότητα, ο κ. Κοκκίνης το αγνόησε, με αποτέλεσμα να τρέχει η Πυροσβεστική για το σβήσιμο της φωτιάς, η οποία έκαψε λίγα στρέμματα χορτολιβαδικής έκτασης.

Προσωπικά λοιπόν σαφώς νοιάζομαι για τα προβλήματα του τόπου μου.
Επαναλαμβάνω ότι  στόχος  μου, είναι η καλή συνεργασία με τη δημοτική αρχή για την επίλυση προβλημάτων και πάντα με γνώμονα το κοινό συμφέρον !

Ελπίζω, ορισμένοι να αλλάξουν μυαλά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.