Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Γιώργος Φθενάκης: "Η κοινωνία έχει καταλάβει τον ρόλο του Press - κατάντημα Office"

Ορισμένα press office θα μπορούσαν να ήταν πράγματι γραφεία τύπου και να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους, χωρίς να επηρεάζονται από δημοτικές, πολιτικές και κομματικές παρατάξεις ώστε να εκφράζουν σε έναν μεγάλο βαθμό την κοινή γνώμη.
Όλοι όσοι ασχολούνται με τα κοινά, δεν λένε ΟΧΙ στην αυστηρή κριτική και κυρίως δεν φοβούνται να αντικρούσουν καταστάσεις που είτε δεν ισχύουν είτε γράφονται για καθαρά αντιπολιτευτικούς λόγους.

Προσωπικά, δεν φοβάμαι την κριτική γιατί έχω κάνει την αυτοκριτική μου και θα εξηγήσω αναλυτικά τι εννοώ.  Όταν λειτουργώ για το καλό της τοπικής μας κοινωνίας και προσπαθώ να δώσω λύσεις ή να "τρέξω" διάφορα ζητήματα, τα οποία αντιμετωπίζω με σοβαρότητα και σεμνότητα, δεν έχω να φοβηθώ τίποτα διότι κάνω πολύ καλά τη δουλειά μου.

Λυπάμαι όμως όταν οι "εμμονές" ορισμένων προς το πρόσωπο μου έχουν μοναδικό στόχο να με μειώσουν όχι μόνο ως Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Βραχασίου αλλά και ως άνθρωπο.
Λυπάμαι που στην ίδια θέση βρίσκονται αρκετοί συμπολίτες μου που δεν ανήκουν πολιτικά στην συγκεκριμένη παράταξη του press office, το οποίο όπως φαίνεται έχει ... μεταλλαχθεί σε ειρωνεία - κατάντημα office!

Ειρωνεύονται, κατηγορούν και γελοιοποιούν ανθρώπους που έχουν ...άλλα ΠΙΣΤΕΥΩ στην πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου και στήνουν το ηλεκτρονικό-κομματικό τους δικαστήριο το οποίο συνεχίζει να αγνοεί τις αθωωτικές αποφάσεις δικαστηρίων καθώς ευελπιστεί άλλες καταστάσεις ενόψει εκλογών.
Όπως ισχυρίζονται," έχω καταδικαστεί στην συνείδηση της τοπικής κοινωνίας" και συνεχίζουν λέγοντας " να μην ελπίζω σε αθωωτικές αποφάσεις ενόψει εκλογών γιατί ο λαός δικάζει σοφά".

Όπως φαίνεται το press - gallop office έχει πολλές ...δυνατότητες καθώς διενήργησε ...σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης του Βραχασίου για λογαριασμό του επικεφαλής του!!!
Όχι βέβαια, δεν προχώρησε σε μυστική δημοσκόπηση για το πρόσωπο μου.  Απλώς, η ευχή τους δεν πιάνει και αποφάσισαν να πουν ότι έχω ...καταδικαστεί στη συνείδηση της τοπικής κοινωνίας.
Δικάζουν ...δικάζουν...δικάζουν, αδιαφορώντας για τις έννοιες  "Αλήθεια" και "Σεβασμός".

Σε ότι αφορά στον Δήμαρχο Αγίου Νικολάου, όχι μόνο δεν τον σέβονται ως θεσμό αλλά τον έχουν ...περιποιηθεί δεόντως με όσα έχουν γράψει κατα καιρούς.  Κατα τα άλλα καταδικάζουν απαράδεκτες συμπεριφορές άλλων συμπολιτών μας που επιτίθενται φραστικά στον κ. Κουνενάκη.
Τωρα πως τις καταδικάζουν ; Πίνοντας μαζι ρακες !!!
  Προφανώς, καταδικάζουν και τη δική τους στάση -συμπεριφορά.

Τα περί σεβασμού για ορισμένους είναι ..." Άλλου παπά Ευαγγέλιο".
Όταν βάλουν μυαλό, ίσως στο μέλλον να γίνουν πραγματικά ένα αξιόπιστο press office!!!

Γιώργος Φθενάκης
Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Βραχασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.