Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Σχόλιο του Μιχάλη Λεμπιδάκη - Πέπω για το λιμάνι Σισίου



ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΟΒΡΑΧΙΟΝΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΣΤΟ ΣΙΣΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΛΕΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ .
ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΝΙΨΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ, ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΒΡΑΧΙΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΕΒΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΛΑΣΤΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΛΟΝ  Κ.Τ.Π. 
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΛΛΟΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ.

ΠΕΠΩ

1 σχόλιο:

  1. Γειά σου θείε και να είσαι πάντα καλά.
    Οσον αφορά εμένα ουδέποτε είχα εμπλακεί με την ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ απλούστατα διότι στην δημιουργία της δέν ήμουν στο Σίσι.
    Αν όμως λάβεις υπ'οψιν σου ότι η παρέμβασή τους ήταν για τσιμέντα η πέτρες, εμένα και τώρα το λέω, προτιμώ πέτρες και όχι τσιμέντα.
    Αυτές τις μέρες είμαι για λίγο στην Εύβοια και το λιμάνι τους με μεγάλο μώλο είναι όλος προστατευμένος από ογκόλιθους πέτρας Καρύστου και είναι μια σκέτη ομορφιά.
    Είναι θέμα γούστου και εν τέλει ομορφιάς.
    Ευχαριστώ.

    Μανώλης Ροβίθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.