Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Γιώργος Φθενάκης: "Δεν ήξερα ότι πρέπει να ...ρωτήσω πρώτα τους... Hi-tech δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης για το τι θα γράψω, για το πότε θα ..."αναπνεύσω", για το ποιά γραβάτα θα συνδύασω με το πουκάμισο"

Οι "απόντες" των Συμβουλίων και των σημαντικών εκδηλώσεων, με πρόσφατη αυτή της παρουσίασης των αρχαιολογικών ευρημάτων στη θέση "Μπούφος" ...ενοχλούνται για τα όσα αναφέρω στους συμπολίτες μου, όπως τα έργα που θα "τρέξουν" άμεσα στην ευρύτερη περιοχή καθώς και οι αναφορές μου για τα καλά νέα στον Τουρισμό και στον Πολιτισμό.

"Παθαίνουν" ...κρίση όταν: α) εκφράζω την ικανοποίηση μου για ορισμένα θέματα, β) όταν "φωτογραφίζομαι με διασημότητες που έρχονται στο Σίσι για διακοπές, γ) όταν επισημαίνω την αναγκαιότητα ότι θα πρέπει να γίνουν και άλλα έργα υποδομών που σχετίζονται άμεσα με την αναβάθμιση της περιοχής μας και δ) όταν παίζω τάβλι!

Δεν ήξερα ότι πρέπει να ...ρωτήσω πρώτα τους... Hi-tech δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης για το τι θα γράψω, για το πότε θα ..."αναπνεύσω", για το ποιά γραβάτα θα συνδύασω με το πουκάμισο για την εμφάνιση μου στα Τοπικά συμβούλια Βραχασίου (αφού και η ...γραβάτα μου έχει ...μπει στο στόχαστρο των σχολίων τους) και για το τι θα κάνω στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου!!!!

Καταρχήν, οι αναφορές μου για τα έργα αντανακλούν τη πραγματικότητα. Δεν παραπλανώ τους συμπολίτες μου, όπως κάνουν άλλοι με το ...ηλεκτρονικό φτυάρι για λόγους εντυπώσεων και προεκλογικούς!!!!!
Πρόκειται μάλιστα για δημοτικούς συμβούλους που "καίγονται" να μάθουν για την υλοποίηση έργων προηγούμενων δεκαετιών (οπότε δηλαδή εγώ δεν ήμουν Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας) και όχι για τα έργα και τις μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη στην ευρύτερη περιοχή.

Φυσικά, δε γνωρίζουν ότι πρώτα εκπονείται η μελέτη του έργου και μετά ακολουθεί η υλοποίηση του!!!

Προφανώς, τα γνωστά άτομα φαντάζονται ότι τα έργα υλοποιούνται χωρίς τις απαραίτητες μελέτες αλλά με το "μαγικό ...ραβδάκι" τους!!!


Άλλωστε, όπως έγραψαν στα blog ενδιαφέρονται να μάθουν για τα έργα που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια και όχι για αυτά που δρομολογούνται!!!
Γιατί δεν ρωτάνε στο κάτω - κάτω τους "αποτυχημένους" τοπικούς άρχοντες που τυγχάνει να είναι και φίλοι τους ;;;

Κατά τα άλλα, τα παραπάνω άτομα, τα οποία έλαβαν είτε 2 ψήφους σε επίπεδο Νομού Λασιθίου είτε 40 ψήφους σε επίπεδο χωριού, είναι οι άνθρωποι της ...διπλανής πόρτας ...έξοδου από την κρίση, με τα ...οραματικά έργα που ...βλέπουν στο κινητό τους, όταν ..."παίζουν" με αυτό, στη διάρκεια συνεδρίασης των δημοτικών συμβουλίων, στα οποία μας κάνουν την ...τιμή με τις λιγοστές "παρουσίες" τους και τις ...ερωτήσεις, αυτές δηλαδή που ...θα έκαναν!!!

Γνωρίζουμε και τη ...βοήθεια που προσφέρουν στα γραφεία υπηρεσιών τόσο του Δήμου όσο και της Περιφέρειας. Όχι, για να προχωρήσουν θέματα της περιοχής μας άλλα για να "κουτσομπολέψουν" και να κάνουν "καταγγελίες"!!!!

Τα άτομα αυτά είναι το ....μέλλον μας;;;;

Προσωπικά, είναι τιμή μου η αγάπη που μου δείχνει ο κόσμος.

Είναι τιμή μου που έχω αναπτύξει φιλίες με διάσημα πρόσωπα, τα οποία όχι μόνο στηρίζουν τον Τουρισμό στο Σίσι, κάθε χρόνο αλλά διαφημίζουν ταυτόχρονα τις ομορφιές του τόπου μας σε άλλες διασημότητες στον χώρο της Πολιτικής, της Τέχνης και του Αθλητισμού. Χαίρομαι τέτοιες φιλίες!!!

Χαίρομαι που είμαι εξωστρεφής άνθρωπος και όχι κλεισμένος στο "καβούκι" του ...παραλογισμού, όπως ορισμένοι ...ωρομίσθιοι που αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο της εργασίας τους, στα παραπλανητικά άρθρα τους και στα σχόλια - δηλητήριο που τελικά πίνουν οι ίδιοι!!!!


Χαίρομαι που ξέρω να παίζω τάβλι, γιατί και αυτό απαιτεί εξυπνάδα και μυαλό!!!!!

Όταν οι αντίπαλοι" μου παίζουν ..."πόρτες" στη ..."λάσπη" ή ..."φεύγα" από τα προβλήματα, εγώ παίζω "πλακωτό", "εγλωβίζοντας" τους αντιπάλους μέχρι τη νίκη.
Και όπως αναφέρει το λεξικό: " Το βασικό χαρακτηριστικό στο Πλακωτό είναι η δυνατότητα αιχμαλωσίας ("πλακώματος") εχθρικών πουλιών ώστε να εμποδίζεται η κίνησή τους για όσο διάστημα βρίσκονται πλακωμένα".

Δεν "φταίω" εγώ για την ανικανότητα ορισμένων.

Γιώργος Φθενάκης
Πρ. Τοπικού Συμβουλίου Βραχασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.