Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Ένα από τα πρώτα φωτοβολταϊκά σε στέγη σπιτιού


Ένα από τα πρώτα φωτοβολταϊκά συστήματα σε στέγη σπιτιού στην περιοχή μας έχει τοποθετηθεί στη  Μίλατο, στην οικεία της οικογένειας Γιούργου. 
Θα ήταν ιδιαίτερα θετικό να δούμε να πολλαπλασιάζονται τέτοιες κινήσεις.
Βέβαια οι διαδικασίες για να εγκριθούν και να επιδοτηθούν οι τοποθετήσεις φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες σπιτιών είναι πολύ πολύπλοκες, χρονοβόρες και αβέβαιες.
Αντί το κράτος να εγκρίνει φαραωνικές επενδύσεις σε τεράστιες ΑΠΕ (ανεμογεννήτριες με ύψος 80-100μ., υβριδικά υδροηλεκτρικά, τεράστια ηλιακά πάρκα πολλών στρεμμάτων) που καταστρέφουν τη φύση και την αγροτική οικονομία  του τόπου μας, θα μπορούσε να ευννοεί περισσότερο και να επιδοτεί οικιακές εγκαταστάσεις ΑΠΕ καθώς και επενδύσεις σε ΑΠΕ με μικρό μέγεθος και μικρή επίπτωση στο περιβάλλον! 

2 σχόλια:

  1. ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΕΜΠΙΔΑΚΗΣ [Π Ε Π Ω]17 Ιανουαρίου 2012 στις 2:14 μ.μ.

    ΝΙΚΟ ΒΛΑΧΟ ΨΙΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΑΔΙΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΣΟΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΙΛΑΤΟ ΣΙΣΙ ,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΛΑΟ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ .ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΤΕΙΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΑ ΔΥΟ ΧΩΡΙΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ.ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΙΕΚΔΗΚΗΣΩ ΤΑ 40 ΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΟΥ.Η ΧΟΥΝΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΗΤΟ ΣΤΙΓΜΑΙΟ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΗΤΑΝ ΣΤΙΓΜΑΙΟ?ΔΕΣ ΤΑ ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΑΕΙ Ο ΒΡΑΧΙΩΝΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ ΕΣΥ ΕΙΣΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΥΡΙΝΕΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΒΡΑΧΙΩΝΑΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΕΙ.ΕΡΩΤΩ ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΕΘΕΣΗ ΔΙΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΕΡΩΡΩ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΛΑΔΕΜΠΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΡΤΟΠΟΙΟΣ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ?ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ,ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ Η ΕΥΧΗ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΤΟ ΝΟΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟ ΜΑΣ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά περίεργο τρόπο ένα σωρό σχόλια ανώνυμων και επώνυμων αναγνωστών στο Κοινόν Βραχασίου εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας (μαζί και το σχόλιο που που μου πρόσφερε μια σακούλα καραμέλες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.