Γράφει στο ιστολόγιο του Ν. Βλάχος ότι Αν δεν παραστεί (στη Λαϊκή Συνέλευση) η Δημοτική Αρχή, δεν μπορεί κατά την άποψή μας να γίνει η Λαϊκή Συνέλευση και η ευθύνη αυτή θα βαρύνει αποκλειστικά τη Δημοτική Αρχή, η οποία ούτε αντιλαμβάνεται ότι οι αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται στο χαμηλότερο δυνατό σημείο, την Τοπική Κοινότητα, ούτε ότι αναλαμβάνει την ευθύνη στο επίπεδο της νομιμότητας όλων των αποφάσεων που θα λάβει στη συνέχεια για τα θέματα του Βραχασίου!!!
Μα αν οι αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται στο χαμηλότερο δυνατό σημείο, γιατί η Συνέλευση δεν συγκλήθηκε πριν την ψήφιση από το Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου του Επιχειρησιακού Σχεδίου του Δήμου έως το 2014 και του προϋπολογισμού του 2012; Γιατί ο πρόεδρος αποφάσισε να γίνει η Συνέλευση στο τέλος του χρόνου, κατόπιν εορτής, όταν πλέον οι κρίσιμες αποφάσεις για την περιοχή μας έχουν ήδη ληφθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο;
Και αν οι αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται στο χαμηλότερο δυνατό σημείο, γιατί ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Βραχασίου -ενώ είχε δύο εβδομάδες χρόνο από τη δημοσιοποίηση της πρότασης του Δήμου για το Επιχειρησιακό πρόγραμμα- δεν συγκάλεσε Λαϊκή Συνέλευση, έστω συνεδρίαση του Συμβουλίου Τοπικής Κοινότητας για να υποβάλει παρατηρήσεις επί του σχεδίου, αλλά υπέβαλε προσωπικές παρατηρήσεις ως πρόεδρος και τις παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο ως παρατηρήσεις της Δημοτικής Κοινότητας;
Γράφει ακόμα ο Ν. Βλάχος ότι Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η απόφαση για τέλεση της Λαϊκής Συνέλευσης στο Βραχάσι ελήφθη από το Τοπικό Συμβούλιο με όλη τη νομιμότητα που απαιτεί η περίσταση. Είχαν ειδοποιηθεί όλοι οι θεσμικοί εταίροι εγκαίρως και αν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος είχε άλλη άποψη αυτή συνεκτιμήθηκε στο πλαίσιο της λειτουργίας του Τοπικού Συμβουλίου το οποίο έχει την απόλυτη αρμοδιότητα να ορίσει, όπως και όρισε την ημερομηνία της λαϊκής συνέλευσης.
Όμως το άρθρο 85 του Ν. 3852/11 ορίζει εντελώς διαφορετική διαδικασία από αυτή που ακολουθήθηκε αφού ορίζει ότι "στις τοπικές κοινότητες, με ευθύνη του εκπροσώπου της τοπικής κοινότητας ή του προέδρου του συμβουλίου της τοπικής κοινότητας σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, καλούνται οι κάτοικοι και οι φορείς της τοπικής κοινότητας, τουλάχιστον μια φορά κατ’ έτος σε συνέλευση..."
Συνεργασία όμως του προέδρου με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο δεν υπήρξε, αφού απορρίφθηκαν οι ημερομηνίες που πρότεινε ο αντιδήμαρχος και δεν υπήρξε προσπάθεια να βρεθεί κοινός τόπος για το θέμα.
Συνεργασία όμως του προέδρου με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο δεν υπήρξε, αφού απορρίφθηκαν οι ημερομηνίες που πρότεινε ο αντιδήμαρχος και δεν υπήρξε προσπάθεια να βρεθεί κοινός τόπος για το θέμα.
Επίσης το Συμβούλιο Τοπικής Κοινότητας είναι εκ του νόμου ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ να ορίσει ημερομηνία Λαϊκής Συνέλευσης, αφού στις αρμοδιότητες που αναφέρει το άρθρο 84 του ίδιου νόμου δεν περιλαμβάνεται η σύγκληση της Λαϊκής Συνέλευσης.
Ο Ν. Βλάχος παραπληροφορεί τους αναγνώστες του ιστολογίου του για το περιεχόμενο του νόμου και για τις αρμοδιότητες του Συμβουλίου Τοπικής Κοινότητας προσπαθώντας να διακαιολογήσει αυτό τον απαράδεκτο χειρισμό του ζητήματος της Λαϊκής Συνέλευσης από την πλευρά του προέδρου Μιχάλη Πετσαλάκη.
Ο Πετσαλάκης είχε τη δυνατότητα να ορίσει σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Μ. Κερούλη μια ημερομηνία διεξαγωγής της Συνέλευσης πριν την ψήφιση του Επιχειρησιακού Σχεδίου και του προϋπολογισμού. Έτσι θα δινόταν η δυνατότητα στους δημότες να ασκήσουν ισχυρή πίεση προς τη Δημοτική Αρχή για τα ζητήματα του τόπου και για την πλήρη απουσία νέων έργων για την περιοχή μας από τους προϋπολογισμούς του 2011 και του 2012.
Με τους ανεξήγητους και αδικαιολόγητους χειρισμούς του ο Μ. Πετσαλάκης κατάφερε να συγκληθεί μια συνέλευση κατόπιν εορτής, με αμφισβητούμενη νομιμότητα και με απουσία της Δημοτικής Αρχής...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.