Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ, ΤΩΝ ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΜΩΝ, ΤΩΝ ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΑΤΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ»……

Κύριε Καρατσή,
Φαίνεται, πως οι βαρύγδουπες λέξεις, ηχούν στα αυτιά και στα μάτια των «υπηκόων» του Βραχασίου, όπως λέτε, κάπως, γι αυτό και τις χρησιμοποιείτε συχνά.!!

Στα αυτιά και στα μάτια όμως αυτών, που μένουν στις βαρύγδουπες εκφράσεις και …. αδιαφορούν για την ουσία.

Αλλά έτσι συμβαίνει συνήθως κ. Καρατσή από ανθρώπους, που προσπαθούν πίσω από βαρύγδουπες εκφράσεις, η να δημιουργήσουν «κλίμα», η να κρυφτούν, η να ψηλώσουν για να φαίνονται.

Κ. Καρατσή είναι σαφές, πως έχετε μπερδευτεί μάλλον και οι στόχοι όπως και οι επιδιώξεις είναι καθαρά δική σας υπόθεση γι αυτό και φροντίζετε να το δείχνετε συνεχώς.

Σε ότι όμως με αφορά λοιπόν, σας απαντώ, για να μην το ξαναχρησιμοποιήσετε, πως δεν έχω κανένα στόχο και καμία επιδίωξη, όπως εσείς την εννοείτε, όμως έχω στόχο, στο να βοηθήσω στην λύση των προβλημάτων της Κοινότητας Βραχασίου «εν τοις πράγμασι» όμως κ. Καρατσή.

Κ. Καρατσή, δεν ασχολήθηκα καθόλου με την παρέμβαση –ομιλία σας στην Λαϊκή Συνέλευση, δεν θα είχε και κανένα νόημα, να ακούσω τι? τα χιλιοειπωμένα?

Το χωριό μας κύριε Καρατσή, έχει χορτάσει από χιλιοειπωμένα λόγια και βαρύγδουπες εκφράσεις, προτάσεις δεν βλέπει και καθαρές θέσεις.

Αυτό που σχολίασα, ήταν η παρουσία σας, η συμπόρευση και η στήριξή σας, με ανθρώπους και πρακτικές, που εκφράζουν συγκεκριμένα συμφέροντα στην περιοχή μας.!!!!

Επειδή όμως κ. Καρατσή, δεν είμαστε «λωτοφάγοι» (οι σύντροφοι του Οδυσσέα, έφαγαν αυτό το φρούτο και ξέχασαν να γυρίσουν), όπως και με την ιατρική ορολογία, δεν έχουμε υποστεί «λοβοτομή», μέχρι και σήμερα, δεν έχετε απαντήσει σε κανένα από τα θέματα που σας έχω θέσει κατά καιρούς, αλλά επιχειρείτε όπως πάντα, συνεχείς αποπροσανατολισμούς, πετώντας και πάλι «την μπάλα στην εξέδρα».

Κοινωνική συνοχή, Οργάνωση, Επικοινωνία!!!!!!

Ανατρίχιασα κ. Καρατσή!!!!

Βλέποντας και ακούγοντας το Video της Λαϊκής Συνέλευσης πραγματικά αισθάνθηκα, ότι παλεύετε και για τα τρία , μπράβο σας κ. Καρατσή, σε πολύ λίγο χρόνο τα πετύχατε, σας αξίζουν συγχαρητήρια!!

Κοινωνική συνοχή λοιπόν κ. Καρατσή, είναι το υβρεολόγιο εναντίον της Μιλάτου και των κατοίκων της, από αυτούς που αλληλοστηρίζεστε στο Βραχάσι?

Κοινωνική συνοχή κ. Καρατσή, είναι οι καταγγελίες και οι μηνύσεις, που στηρίζετε για την Επιχειρησιακή Βραχασίου?

Κοινωνική συνοχή κ. Καρατσή, είναι η υπονόμευση του σχεδίου πόλης στο Σισι, της μελέτης του παραλιακού μετώπου, της αποκατάστασης του λιμανιού και τόσων άλλων αναγκών της περιοχής, από ανθρώπους του ψηφοδελτίου σας, που ευθέως αναφέρω τα ονόματά τους στο κείμενό μου, που λόγω της…. κοινωνικής συνοχής που έχετε καταφέρει, δεν μπόρεσε να διαβαστεί, αλλά αναρτήθηκε στο διαδίκτυο?

Κοινωνική συνοχή λοιπόν κ. Καρατσή, οργάνωση, επικοινωνία, όταν πολύ «εύθικτος» αποχωρείτε από την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Αγίου Νικολάου για άνευ σημασίας λόγο, μόνο και μόνο για να γίνει «μπούγιο» και δεν διαμαρτύρεστε η καταδικάζετε, όταν με αχαρακτήριστες ύβρεις και χαρακτηρισμούς στην Λαϊκή Συνέλευση στο Βραχάσι, αποκαλούν τον Δήμαρχο και τους Αντιδημάρχους λωποδύτες «οι γνωστοί άγνωστοι», αλλά τουναντίον την χαρακτηρίζετε και πολύ επιτυχημένη μάλιστα, miracolo!!!!.

Προφανώς θα έχετε τους λόγους σας για να το λέτε, αλλά και οι άλλοι «υπήκοοι», καταλαβαίνουν καμιά φορά…

Ας ξαναπιάσουμε όμως την ουσία κ. Καρατσή.

Σε σχέση με την μελέτη ανάπλασης του παραλιακού μετώπου, ενώ σας έχω επανειλημμένα αποδείξει, ότι είναι δημόσιο έγγραφο, ανηρτημένο στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, που καλούσε τους επιχειρηματίες, που ενδιαφέρονται να πληροφορηθούν, να απευθύνονται στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, δίνοντας και στοιχεία αρμόδιου υπαλλήλου, συνεχίζετε να το αμφισβητείτε.

Αυτό όμως κ. Καρατσή, είναι δικό σας θέμα τελικά, αλλά όχι επειδή εσείς, για τους όποιους δικούς σας λόγους, δεν θέλετε να το αναγνωρίσετε ως ένα τεράστιο έργο για την περιοχή μας, να προσπαθείτε συνεχώς να το ακυρώσετε στην συνείδηση του κόσμου, όταν ήδη υπάρχουν οι εγκρίσεις από το ΥΠΕΚΑ, στην διάθεση του καθενός, αφού είναι Δημόσιο έγγραφο και τα Δημόσια έγγραφα όπως θα πρέπει να γνωρίζετε, δεν είναι απόρρητα.

Αλλά όπως φαίνεται κ. Καρατσή και σεις, δεν γνωρίζετε, ότι τα Πανεπιστήμια, δεν είναι εταιρείες μελετών, γι αυτό και ότι τους αναθέτουν, τους τα αναθέτουν ως έρευνες, είτε αναφέρονται σε πολεοδομικά θέματα, είτε αφορούν οικονομικά θέματα, είτε αφορούν ιατρικά θέματα.

Είχα την ελπίδα κ. Καρατσή ότι θα το ξέρετε, μια και είστε και Υπεύθυνος του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου, που είναι επίσης τοις πάση γνωστό, ότι το περίφημο, παγκοσμίου φήμης ΒEMΜO, ασκεί ιατρικές πράξεις, που όμως ονομάζονται «έρευνες», για τους πιο πάνω λόγους.

Η στάση μου απέναντι στην Δημοτική αρχή κ. Καρατσή, είναι κριτική στάση, σε καμιά περίπτωση αποδόμησης η αποσταθεροποίησης του Δημάρχου, κάτι που θα σας εξυπηρετούσε ιδιαίτερα, αντίθετα, για να βοηθήσει προς πάσα κατεύθυνση, με ένα και μόνο στόχο, που επαναλαμβάνω είναι, η προκοπή του Βραχασίου και η απεμπλοκή του από όλες αυτές τις «δυνάμεις συμφερόντων» που προανέφερα.

Αν αυτό εσείς το εκλαμβάνετε διαφορετικά, γιατί έτσι σας «βολεύει», είναι και πάλι δικό σας θέμα και δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.

Απευθύνομαι σε σας κ. Καρατσή, γιατί είστε η Αντιπολίτευση στον Δήμο και γιατί θεωρώ πως φέρετε μεγάλο μερίδιο ευθύνης, για το πισωγύρισμα της Τρίτης Συνιστώσας, που κάποιοι λυσσαλέα επιμένουν, στηριζόμενοι από την παράταξή σας, να την ξαναδούν, «τρίτη και καταϊδρωμένη», για τους δικούς τους λόγους και αυτοί.

Κύριε Καρατσή, καλώς η κακώς σε ότι με αφορά, πήρα, την πρώτη θέση σε ψήφους στο Βραχάσι, ποιους ξεγέλασα, και ποιοι ξεγελάστηκαν από μόνοι τους, δεν θα φανεί στις όποιες επόμενες εκλογές, γιατί πολύ απλά, το συγκεκριμένο…. «σπορ» δεν με ενδιαφέρει, καθόλου όμως!!

Το σίγουρο όμως είναι, ότι επειδή οι «ξεγελασμένοι» είναι πολλοί, γενικώς, εσείς, που αρέσκεστε στο συγκεκριμένο σπορ, ας είστε προετοιμασμένος, για τι η οργή των κάθε λογής «υπηκόων» είναι τόσο μεγάλη και θα εκφραστεί ποικιλοτρόπως!!!!

Αλέκα Σουλαδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.