Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Απάντηση στους διόσκουρους της κάθαρσης


Ο Ζαχαρίας Φθενάκης συνεχίζει να γράφει κείμενα εναντίον μου, να τα υπογράφει ο Μαμαλούκος και να δημοσιεύει ο  Ν. Βλάχος.
Το ποιος είναι ο συντάκτης των κειμένων είναι εμφανές από τη φρασεολογία, τον τρόπο γραφής και το περιεχόμενο και δεν έχει σχέση με το πόσες πολλές ή λίγες γραμματικές γνώσεις έχει ο Μαμαλούκος ή ο Φθενάκης. Εγώ ουδέποτε χαρακτήρισα κάποιον αγράμματο και δεν εξάρτησα το διάλογο μαζί του  με το τί πτυχίο έχει. Ο Ζαχαρίας Φθενάκης το έχει κάνει αυτό στο παρελθόν και εξακολουθεί -απ΄ότι φαίνεται- να το κάνει.
Ούτως ή άλλως, σε όποιον διαβάζει τα κείμενα που εδώ και τρισίμισι χρόνια δημοσιεύονται στο διαδίκτυο, με την πρώτη ανάγνωση καταλαβαίνει ότι αυτά τα πρόσφατα κείμενα αντιστοιχούν στον τρόπο γραφής και το ύφος του Ζαχαρία Φθενάκη.

Εκτός βέβαια από το ύφος, είναι και το περιεχόμενο που αποτελεί συνέχεια της εισαγγελικής λογικής των "διόσκουρων της κάθαρσης" στην περιοχή μας, που θέτουν λες και βρίσκονται από καθ έδρας ερωτήματα σχετικά με τις χρηματοδοτήσεις που είχε λάβει ο πολιτιστικός σύλλογος Μιλάτου πριν από 8 χρόνια, λες και εγώ είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω διαδικτυακά  στο Μαμαλούκο και στο Ζαχαρία για να αποδείξω άραγε τί; Ότι δεν είμαι κι εγώ "λωποδύτης", όπως χαρακτήριζε το δήμαρχο και τους αντιδημάρχους στη Λαϊκή Συνέλευση στο Βραχάσι στις 20/3/12 ο αδελφός του Μαμαλούκου, μιχάλης;

Επαναλαμβάνω ότι για το θέμα των χρηματοδοτήσεων ακολουθήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες,έγινε απολογισμός εξόδων προς το φορέα χρηματοδότησης και έγινε απολογισμός προς την εκλογοπαλογιστική συνέλευση του συλλόγου (20/6/2006) χωρίς κανένας να κατηγορήσει επώνυμα εμένα ή άλλο μέλος του ΔΣ για κακοδιαχείρηση.

Δεν είναι βέβαια τυχαίο ότι το θέμα αυτό περιλήφθηκε  στη γνωστή πολυσέλιδη ανώνυμη  καταγγελία εναντίον του πρώην κοινοτικού συμβουλίου Βραχασίου το 2009. Τώρα οι ¨διόσκουροι της κάθαρσης" επαναλαμβάνουν τα ίδια με όσα αναγράφονταν στην ανώνυμη -υποτίθεται- καταγγελία, που έχει καταγραφεί στη συνείδηση της μεγάλης πλειονότητας των κατοίκων της περιοχής ως μνημείο ρουφιανιάς και δοσιλογισμού!

Βεβαίως σε όσα έγραψα παλαιότερα και πρόσφατα δεν υπάρχει καμμία επί της ουσίας ανακολουθία, αφού στο προχθεσινό κείμενο μου αναφέρω ότι ταυτόχρονα οι σύλλογος είχε αναλάβει και την κάλυψη μεγάλου τμήματος των εξόδων για την αναπλήρωση των αυτοδιοικητικών αναγκών της περιοχής μας (αποκομιδή σκουπιδιών, εξωτερ. φωτισμός κλπ), ενώ και το πρώτο κείμενο αναφέρεται στο σύνολο των συλλόγων της περιοχής και όχι ειδικά στο σύλλογο της Μιλάτου.

Όμως οι διόσκουροι της κάθαρσης, μπορούν να εξηγήσουν γιατί εξ αρχής έθεσαν το ερώτημα για τις χρηματοδοτήσεις αυτής της περιόδου για τον πολιστικό σύλλογο Μιλάτου, και δεν το έθεσαν για τον ΑΟ Βραχασίου ο οποίος χρηματοδοτήκε την ίδια περίοδο με 15.000 Ε, σε μια εποχή που μέλος στο ΔΣ ήταν ο αδελφός του Μαμαλούκου, Μιχάλης;

Πάντως όταν αντίστοιχα ερωτήματα τίθενται στους ίδιους, αποφεύγουν να απαντήσουν και επικαλούνται ότι πρόκειται για εσωτερικό θέμα του συλλόγου, όπως έκαναν πριν δύο χρόνια, όταν γράφτηκε στο διαδίκτυο πως μαζεύουν χρήματα από επαγγελματίες για την ίδρυση του (εσαεί ιδρυόμενου) συλλόγου επαγγελματιών χωρίς να κόβουν αποδείξεις.

Προσωπικά δεν αισθάνομαι την ανάγκη να πείσω την κοινωνία της περιοχής μας και τους πρώην και νυν συναγωνιστές μου για την τιμιότητα στον τρόπο διαχείρησης στους φορείς που συμμετείχα και συμμετέχω. Η κοινωνία μας είναι μικρή και γνωρίζει πολύ καλά ποιος είναι ο καθένας από εμάς, τί βίο διάγει και τί κίνητρα έχει για την ενασχόληση του με τα κοινά.
Όπως και η τοπική μας κοινωνία γνωρίζει ποιοι είναι αυτοί που προσπαθούσαν και προσπαθούν να συκοφαντήσουν και να καταγγείλουν όσους συμμετείχαν ενεργά στον αυτοδιοικητικό αγώνα της περιοχής μας και όσους με τη στάση τους αντιστάθηκαν και αντιστέκονται στη γνωστή ομάδα ιδιωτικών συμφερόντων, η οποία χρησιμοποιεί και κατευθύνει και τους "διόσκουρους της κάθαρσης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ιστολόγιο "Ανάβλοχος" δημοσιεύονται μόνο επώνυμα σχόλια, δηλαδή σχόλια τα οποία, είτε στην αρχή είτε στο τέλος, φέρουν το ονοματεπώνυμο του συντάκτη.